Tillbaka i Norsan

Nu är vi tillbaka och ingen är väl gladare än Felix :-)

Vi tycker också det är sååå skönt att vara tillbaka hemma och kunna sova i våra egna sängar. Har nu kollat igenom lite bloggar, mail och annat.

Vi har haft det jätteskönt i Skåne och träffat en hel del folk, mest familjemedlemmar. Ätit mammas goda hemlagade mat. Barnen har badat en del.
Sålde mitt Sommarkort från Skånetrafiken för 210 kr på Tradera. Bra pris eftersom vi åkte minst 22 resor med det och betalade 465 kr själv för det.

Nu ska jag mysa med familjen och uträtta lite internetärenden B-)

Just det glömde berätta att jag numera är 30 år... Hade kalas hos min lillebrorsa i torsdags då nästan hela klanen kom. Hade jättemysigt! Önskar dock att det blivit lite mer drag under kvällen...

Nu loggar jag ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0