Tisdagen den 11/9

Idag var en speciell dag eftersom vår lille Samuel har hunnit bli hela 6 månader! Vart ta tiden vägen? 
 

 

 
Det firade vi inte direkt men jag bytte liggvagn till sittvagn och det var populärt. Nu kunde S plötsligt se allting från vagnen :)
 

 

 
 
 
Det mesta av dagen gick åt till storstädning. Men jag hann även med att träna en sväng på min träningscykel. Lade mig vid 00.00 och jag var rätt slut.
 
Samuel sover DÅLIGT om nätterna. Han vaknar 4-6/natt. Han äter oftast och somnar om men ibland börjar han prata och är pigg... Då kan det ta en timme innan han somnar igen. Jag känner mig som ett vrak både fysiskt och mentalt. Jag vet inte vad jag ska göra??!!
 
På eftermiddagen ville Alicia inte gå till gympan utan till kyrkans juniorer så då fick hon göra det. Hoppas hon ändå vill fortsätta med gympan nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Been there, done that... Tråkigt med ickesovande baby, har tyvärr ingen tröst att ge...

Svar: Ja, usch för att inte få sova. Hoppas att han börjar sova bra när han börjar äta bra. Det är bara att kämpa vidare! Om några år får jag sova i alla fall :-)
Chetti

2012-09-13 @ 14:09:21
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0