Lampan i huvudet och handen i kläm

Mitt under Idol hör jag ett knak och jag får något i huvudet... Henry har lyckats knäcka vår sidolampa och hela lampskärmen av glas kraschar i mitt huvud och går sönder. Det gör ont och det svider i nacken. Skärvor överallt och så märker jag att jag blöder. Ett jack i nacken fick jag... Jag blev omplåstrad och alla var smått chockade.

Kunde ha varit mycket värre, tänk om barnen suttit där? Tänk om jag skurit mig ännu värre?

Sedan skulle jag ta en sak i en låda då slår Henry igen lådan med alla kraft. Gör ont och nu är min hand öm..

Yes, Kevin vann! Precis vad jag vetat länge nu. De sade aldrig hur många procent han vann med, som de brukar göra, vad kan det bero på? Vann han så överlägset?

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja det har du rätt i! VArför sa de inte procenten? Hm, konstigt!



Men stackare!!! Lilla busen i farten igen, men lite farligt denna gång. Var han inte nöjd med presenterna idag? ;)

2008-12-12 @ 23:34:52
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Nej, han (Felix) var inte nöjd med presenterna. Henry fick bl.a. en lång plastorm som Felix slängde i papperskorgen. Han hatar ormar... men det är ju bara en leksak. Wallace fick hem den istället så Felix blev lugn.

2008-12-14 @ 18:46:00
Postat av: Oliver

Det var 60% som Kevin fick av rösterna / oliver :)

2008-12-17 @ 14:33:06
Postat av: Kerstin

Oliver: Ok, tack! Läste du det någonstans?

2008-12-17 @ 23:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0