Tisdag

Jag hade inte tid att sitta vid datorn igår...

Kollade på Cityakuten och shit vad jag grät. Pratt dog, en av läkarna och det skulle han ju inte! Alla var så ledsna i programmet.

En fröken på Alicias avdelning frågade mig om min pappa just dött för Alicia hade gråtit mycket under dagen och pratat om morfar. Min pappa dog för 7 år sedan men hon har börjat prata mycket om döden och så.
Är orolig vid läggdags men vi pratar om det och jag förklarar att morfar sitter på ett moln och tittar ner på oss.

Nu är min syster Ingela på väg till Sthlm. Ska hämta henne om en timme. Hon ska på konferens här och så ska hon sova hos oss. Roligt med besök och Alicia undrar hela tiden när vi ska åka...

Jag måste hoppa in i duschen och snygga till här hemma nu!

Men vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0