onsdag

Shit vad vi tar det lugnt och inte gör något... Inte likt mig men jag bara känner att både min kropp och knopp behöver en rejäl nedvarvning.
Idag har jag gjort lite nyttigt i alla fall, rensat igenom alla Alicias saker. Vilken tid det tar att rensa, lägga iordning och sådär. Nu är allt på plats och på lådorna står det vad som ska vara där i.
Hoppas nu Alicia kan hålla ordningen bara...

Henrys rum för en gneomgång senare idag eller imorgon.

Henry är helt ok nu, tror det var bara någon dags feber men nu är han som vanligt. Skönt!

Idag ska vi i alla fall ut till Heron City och spela lite spel och barnen frår äta på McDonalds.

Ni får ha en fortsatt skön onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0