Vart tog sommaren vägen?

                                                                     

Det öser ner just nu och det ska tydligen bli värsta regnovädret här imorgon. Det har åskat, regnat och varit strålande sol och värme om vartannat hela dagen, helskumt.
Hoppas verkligen det vänder till nästa vecka så vi får njuta av vår semester.

Idag har det inte hänt något speciellt. Bara jobb, barn, mat, läggdags, tv och nu data =)
Är ganska trött, är inte van vid att gå upp så tidigt, det är ju jag som lämnar kidsen på morgonen...

2 arbetsdagar kvar och det känns som jag verkligen behöver denna semestern. Måste bort från jobbet ett tag och rensa tankarna. Ena dagen vill jag bara bort, plugga och bli något annat, andra dagar vill jag stanna kvar för jag har ju fast tjänst med en helt ok lön... Hmm vi får se vad framtiden har för planer för mig.

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0