Måndagen smyger förbi

Ja, snart dags och nanna kudden.

Efter jobb kom R och hennes son förbi, kul med oväntat besök för det var det. Plötsligt ringde det på dörren och där stod dem =)

Var och mätte mitt blodtryck idag och hade 130/80, lite högt tyckte dem men inte farligt högt. Jag som trott att jag haft lågt blodtryck.
Jag antar att det beror mycket på jobbet och vardagen som jag försöker få ihop.
Får tänka på att ta det lite lugnare i livet.

Ikväll var sista avsnittet av Hollywoodfruarna och vilka kommentarer Anna Anka har, vilka pretentioner, jag tappar hakan!!

Nu har F fått nytt schema igen, så nu ska jag lämna barnen innan 7 igen... Usch för det, Ali är inga problem utan det är den lille skiten. Vi får lägga de jättetidigt helt enkelt för att de ska klara av det.

Ha en skön tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0