Torsdag, jobb, simskola och imorgon är det fredag!!

Ja, så har denna dag också snart flutit förbi...

Det var Alicias första dag på simskolan idag och hon tyckte det var roligt. Hon grät när vi skulle hem...
Hon kommer gå torsdagar 18-18.30 och lördagar 09-09.30. Det är nybörjarkursen och sedan följer en fortsättningskurs.

Jag har inte så mycket att säga idag förutom att jag skött mig vad gäller maten än sålänge, visst slinker det ibland ner lite saker men overall är det 100% bättre än sommarens frossande...

Nu ska jag slänga mig i soffan och se fram emot att det faktiskt är fredag imorgon och helgen hägrar =)

Ha det gott sålänge

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag tycker att du ska ska maila deras rektor och skriva det jag skrev i mitt sms till dig ;). Du vet, det är dagens språk....

2009-09-05 @ 02:25:31
Postat av: Tessan

jag skrev min kommentar på fel inlägg....

2009-09-05 @ 02:28:35
Postat av: Kerstin

Tessan: Jo, det skulle ju vara något. Men jag måste ju visa mig som en vuxen och förståndig människa =)

2009-09-05 @ 18:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0