Onsdagens upptåg

Vi drog till Skansen, jag och barnen. Vi åkte t-bana och buss dit men snälla F hämtade oss med bil. Vi hade en jättebra dag där, barnen lydde och var snälla, Henry sprang inte iväg en enda gång!

Tyvärr glömde jag kameran *suck* så inga bilder från dagen.

Det bästa var björnarna, en björn badade, den låg på rygg och lekte med fötterna upp i luften. det var så härligt att se =)
Sedan sprang och "bråkade" två stora björnar, jätteroligt! Kunde stått där hela dagen.

Nu är vi hemma igen, barnen tittar på tv.

Jag tränar varje dag men det står still eller t o m går upp på vågen... Inte konstigt, äter mycket skit... Men men på måndag då är det jobb igen och tillbaka till vardagsmat.

Ha en skön torsdag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Visst blir man alldeles lycklig när barnen är precis så där "bullerbarnska" och är lydiga och glada! Och du verkar vara precis som jag - älskar att stå länge och titta på djur som busar och har det bra! Älskar särskilt apor av alla de slag (är svagast för schimpanser och orangutanger) och elefanter!!! Men just björnar händer det alltid mycket vid - kul!!

2010-08-12 @ 08:40:43
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Då får vi gå på djurparker ihop =)

Ja, och barnen fick mycket beröm för att de var så duktiga.

2010-08-12 @ 16:17:10
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0