Älsklingen 5 år idag

Vår älskade son fyller 5 år idag. Hur kan han redan vara 5 år?
 
På morgonen sjöng vi och han fick öppna sina presenter.



Vid 14.00 kom hans dagiskompisar, hade bjudit 6 stycken, 4 stycken kom. Sedan kom även mina vänner och deras barn. Så det blev fullt hus och oj vilket liv de förde...



Kalasfin med slips, väst och skjorta =)





"Men jag fick ju bara ett par gamla strumpor" Alicia fiskar efter godis



Inga köbekagor här inte =)

Han fick massor av bra saker, spel, sagor, målarlåda, ett garage, pengar, lego m.m. han var helt salig och så tacksam!! Tack för att ni kom och tack för alla fina presenter!!

Nu ska jag se om jag orkar titta på film hehe

Imorgon blir det fullt ös, finns det en enda lugn dag i december?
Henry ska följa med mig till jobb, 08.30 ska han vara på BVC för 5-årskontrollen med spruta m.m.
14.00 är det Lucia på dagis så det ska jag också hinna med någonstans på postrundan =)
Så jag jobbar lite längre imorgon för att jobba in min Luciarast.

Ha en skön måndag!! 9 arbetsdagar kvar till min semester, jag räknar ner


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad roligt att han blev så glad för sina paket! Oj, vad jag fick dåligt samvete för att jag inte skickat något, du är så duktig på att komma ihåg och skicka och jag är inte det. Dålig människa...=( och jag lovar bli bättre och blir inte det. Hela hjärnan är sprängfylld av saker som ska göras men så mycket som inte hinns med. SORRY!



Jag tänkte på att dina foto ligger på snedden. Ladda ner Picasa (googla gratis picasa) ett mycket bra fotoredigeringsprogram och mycket ENKELT att använda. Så kan du enkelt vända dina foton rätt och enkelt beskära, förbättra färger etc.



KRAM

2010-12-13 @ 08:39:55
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

INgela: Äsch, jag skulle aldrig klara mig utan min kalender =) Du är absolut ingen dålig människa!

Ni ringde ju och grattade honom, det gjorde ingen annan i familjen.



Tack för tipset! Ska kolla in det där programmet.



Kram

2010-12-13 @ 20:55:15
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0