Hallå ja, fredag var det här

Idag var det en härlig dag med sol och blå himmel, det får mig och min själ att dansa och bli lycklig. Visst var det snö och svårt att ta sig fram här och där men vi hade lite post och slutade redan strax efter 14.00, så det var underbart.

Har nu hämtat R.Kelly biljetterna och det är ännu en sak jag är glad för, 2 feta konserter i år. älskar att gå på konsert men väntan på att artisten ska komma ut på scen brukar vara rätt jobbig. Men väntar man på något gott så...

Måste berätta att min granne inte är död, pinsamt eller??
Såg henne idag och hon är ganska levande. Frågan är då vad var det som stank och då menar jag verkligen stank här i flera dagar. Det luktade dött, riktigt dött. Skumt och jag får nog aldrig veta vad det var som luktade.

Nu ska vi kolla på tv/film tills vi somnar.

Usch vad jag blivit tjock igen... Känner mig stor och klumpig och helt ur form. Jag vet att jag kommer sätta igång i mars/april igen, träna och äta "rätt" för att gå ner till min sommarvikt.
Hatar hur jag ser ut i spegeln och allt sitter tight och spänt bläää
Behöver nog gå ner 7-8 kg och det känns piss. Varför lyckas jag aldrig hålla vikten efter sommaren? Jag är ju så inställd på att vara i form året om varje gång jag gått ner men på något sätt stänger hjärnan av sig på hösten/vintern och jag bara äter onyttigt hela tiden och tränar inte...

Hoppas ni får en skön helg, här blir det slappt och pyssel. Vi ska även ut en sväng imorgon, äta ute och så.

KRAAAM


Kommentarer
Postat av: Ingela

Grannen är GANSKA levande? hahaha, ja du är för rolig! =) ja, jag har tagit ett ganska drastiskt steg för att ändra mitt ätande men det kan jag berätta om i telefon... Vill ta itu med det för gott! KRAAAAM

2010-02-05 @ 22:45:11
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

du ska vara glad att du är brevbärare annnars hade du nog vägt MINST 10 kg till.

2010-02-05 @ 23:42:11
URL: http://paulasblogg.bloggagratis.se
Postat av: Tessan

Gå ner 7-8 kg kommer du klara galant! Det gör du jämt.. Knäckemackor till lunch, eller blir det nåt annat?



Ha en bra helg! Ses på måndag



Kram

2010-02-06 @ 10:29:28
Postat av: Madde

Jag känner igen det där. Mina byxor sitter tight igen. Det är all choklad före och efter jul som har satt sina spår. Jag ska försöka minska på sockret. Då brukar midjemåttet bli mindre också. Kul att ni har två konserter att se fram emot!

2010-02-06 @ 13:15:15
URL: http://www.bloggen.fi/detenaochdetandra
Postat av: Kerstin

Ingela: Låter spännande! Tell me more



paula: Du har så rätt så



Tessan: Ja, när jag väl börjar och ser kilona försvinna så brukar det gå bra. Vill ju se ok ut i sommar =) Knäckemackor javisst



Madde: Minskat sockerintag lär det bli här. Konserter är kul =)

2010-02-06 @ 15:36:49
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0