Veckans vägning


                                                           

Alltså shit vad jag är bra på att gå ner. Har totalt gått ner 5,6 kg på 4 veckor, helt sinnessjukt.

Jag tränar varje dag, 30 minuters cyklande på min träningscykel plus 10 minuters magträning. Äter enligt mitt matschema, frukost, lunch, middag och kvällsmat. Har ätit lite chips och mycket popcorn varje fredag, plus lite godis på lördagarna. Har undvikit min stora last kakor, kex och bullar.
Har nu drygt 1 kg till mitt mål, kanske går jag ner lite till sedan isåfall bara ca 1 kg, vill kunna hålla vikten och inte gå upp allt igen.
Känner mig väldigt peppad i år men det var jag även förra året. Ska försöka hålla vikten, verkligen göra mitt bästa!

Ska sedan fortsätta träna men varannan dag istället, fortsätta med matscheman.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ett stort GRATTIS för du är så fantastisk duktig! <3

2010-06-14 @ 22:13:58
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Madde

Duktigt. Bra att du unnar dig lite chips och godis mellan varven. :)

2010-06-15 @ 15:04:57
Postat av: Kerstin

Ingela och Madde: Tack, det är inte lätt men jag kämpar på. Ett livs långt kämpande!

2010-06-15 @ 20:48:16
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Anna

Mycket bra jobbat och jag vet att du kommer kunna hålla denna vikt med kram

2010-06-16 @ 18:24:11
Postat av: Kerstin

Anna: Tack vännen! Jag hoppas så att jag kan hålla vikten, sålänge jag skriver matscheman och fortsätter träna så hoppas jag att det går bra. Kram

2010-06-16 @ 21:12:05
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0