En riktig lugn och slappig söndag inomhus

Det har regnat mest hela dagen och t o m åskat. Så vi har varit inne och tagit det lugnt. Vi tittade klart på filmen från igårkväll



"The spy next door" med bl.a. Jackie Chan. Den var helt ok, andra delen var roligare och bättre än första delen. Har ni sett den? Vad tyckte ni?

Hittade faktiskt några byxor som verkar bra åt Alicia på www.ellos.se så jag beställde 5 par därifrån. Jag vill att barnen ska ha minst 10 par byxor var för att det är svårt att få tvättid här. Och glöm att de ska kunna ha samma byxor två dagar i rad haha. Inte mina ungar som är riktiga lortgrisar.

Skulle köpa cykel åt Alicia i helgen men vi har inte så mycket pengar och problemet är hur vi ska få hem den. Tror inte den kommer gå in i vårt baksäte, en 20 tummare?!
Vi ska tejpa Alicias gamla cykel med silvertejp och sätta Spindelmannen klistermärken över hela så att Henry kan ha den. Han vägrar ha den nu, den är cerisefärgad nu. Han vill ha en spindelmannen cykel och då fixar jag det haha

Har faktiskt sovit middag idag, var så trött att jag sov en stund. Henry kom och frågade om jag mådde bra, lillgubben. Men nej mamma är baar trött =)

Imorgon är det veckans vägning och jag har smygvägt mig i veckan men det är imorgon efter helgen som gäller. Spännande!

Nu ska jag grilla lite ribs och göra egna hamburgare! Ha det gott, ny vecka, nya tag!
9 veckor till semestern...

Auf Wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0