Veckans vägning



                                                      

 

Så var det dags för tredje vägning, efter 2 veckors kämpande. Har gått ner ytterliggare 0,9kg och totalt 3,5kg på 2 veckor. Fantastiskt resultat!

Jag fortsätter att träna 30 minuters cykling med programmet Fat Burn plus 10 minuters mag och rygg övningar varje dag. Äter enligt mina matscheman, nåja ganska så precis i alla fall.

Hur går det för er andra? Jag kämpar vidare, njuter av mitt smalare jag och att kläderna börjar sitta bättre. Jag är ändå ganska ok som jag är nu men vill ner några kilo till om det går, huvudsaken är att jag nu är på rätt bana och försöker styra över mitt kakbegär.

Ha en fortsatt skön kväll


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej syrran! Bra kämpat! Sex kilo totalt har jag gått ner men efter helgens frossande (läs min blogg) så pekade vågen upp igen på måndag morgon. Nu är det nya friska tag och jag ska försöka att inte unna mig något förrens midsommar. Vi får väl se hur pass bra jag lyckas. Kämpa på!!! =)

2010-06-01 @ 07:42:42
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack =)



Ja, det är inte lätt att hålla matscheman när man reser bort, är bortbjuden och liknande. Nya tag och nu kör vi vidare!

Det viktigaste är att vi ändrar vårt förhållningssätt till mat och träning mer än vad vågen visar. Kämpa nu!

2010-06-01 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0