Veckan är igång, hej och hå

Här har det snöat mest hela dagen men det mesta smälter bort. Men det är ändå ett smakprov av vad som komma skall,,,

                                             

Å, vad jag är trött på att barnen kissar i sängen!!! Trött på kallandet, stanken, tvättandet och inatt  kissade t o m Henry på mig... Han kom över till vår säng inatt som vanligt och jag väcks av något blött och varmt,,, Inte så mysigt!

Minirinet har inte gett ett bra resultat tycker jag. Denna vecka kör vi igång med 4 tabletter och så ska vi se om det hjälper. Dyra tabletter som inte hjälper, bläää

Skulle precis fixa hem Desperate Housewives avsnitt 9 men de har tydligen uppehåll i USA =(
Nästa avsnitt sänds inte förrän 5/12, tråkigt!

Men har två grymma filmer som jag kan välja mellan. Så jag klarar mig nog.

Idag frågade Henry mig "hur många minuter väger mina byxor?" haha, så fel kan det bli ibland!

                                            


Nu ska jag surfa vidare, 14-åringen som var gravid ni vet, fick sitt barn imorse. Hon blev 15 år i fredags...

Ha en skön tisdag

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag var också inne på hennes sida, det verkade ha gått mycket bra, skönt för henne. Usch för kiss o allt jobb det innebär, sänder styrkekraft!

2010-11-23 @ 14:53:02
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: sofia

hur firar du din jul?:) kram

2010-11-23 @ 19:11:22
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Tack för styrkekraften! =)

Jo, det verkar ha gått mycket bra och blogg har hon också hunnit med haha

2010-11-23 @ 20:34:09
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0