Lördag, inomhusbad, bakande och tävlande

Idol var riktigt bra igår men det kändes lite långt... Rätt person åkte ut i alla fall, tyckte inte Sassa var så bra.

                                                         

När det väl var dags för en efterlängtad film, "Inception", så var både bild och ljud kasst... Dessutom ingen svenska text fastän det stod det. Så vi skippade den och somnade i soffan istället.
Ikväll blir det några bra filmer, hoppas kunna se minst 2.

Idag åkte jag och barnen en sväng till Fittjabadet, men efter en timmes badande så var de redan trötta och ville åka hem. Så vi åkte hem och nu kom precis F med nybakade sausagerolls. Han har bakat lite, ett litet experiment. En nigeriansk korvrulle typ och den var god.

Har precis tävlat lite, eller rättare sagt barnen har tävlat. Jag undrar om det finns intresse bland era mina läsare att jag tipsar om de tävlingar jag är med i så också ni kan tävla?

Ni får ha en jättebra lördag och ni som är lediga, njut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0