Hellu

Måste börja med att berätta en rolig sak som Henry sade för några dagar sedan. Han var arg på mig för att jag inte lät honom gå ut på gården.

Jag sade: Jag bestämmer!
Då säger han argt: Men jag bestämmer ändå över Gud, Hulken och Djävulen.

Då kunde jag inte låta bli att skratta =)

                                               

Idag var vi hos tandläkaren med hans håliga tänder och det var väl inte så farligt som jag trodde.  De fixade tanden som hade ett stort hål genom att rensa, pusta och fylla igen. NU är den hel och vit igen. Hon sade att det är bara att fortsätta borsta tänderna ordentligt och gärna med vuxentandkräm som innehåller mer fluor och så rekommenderade hon fluortabletter så det har jag nu köpt. Han blir kallad om ett år igen.

Jag såg en film igår



"Heartbreaker" är en fransk film. Det är en romantisk komedi och jag gillade den. Vanessa Paradis är i en av huvudrollerna. Den var bra tyckte jag, lite överdriven här och där men det var ok.

Tudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0