Måndag

Bebis 22 veckor idag



Och det är den här feta magen jag släpar runt på...

Jag är så fysiskt trött... Min fötter är svullna och det gör ont på trampdynorna när jag går. Jag är inte en sådan person som brukar ha ont lite överallt och absolut inte någon som brukar ge upp. Men jag vet ärligt talat inte hur jag ska kunna orka jobba som jag gör nu i drygt två månader till...
Jag vill inte klaga, vill kunna njuta men allting är jobbigt och allting är besvärligt =(
Alicia och Henrys graviditeter var underbara, jag hade inga besvär, vägde en del mindre och kunde njuta.

Denna gång vill jag dra något gammalt över mig och vakna upp när bebisen är ute. Det känns inte roligt och jag är uppriktigt sagt ledsen över detta! Jag vill kunna röra mig som vanligt, inte ha ont och jobba i samma takt och det är så jobbigt för mig att erkänna att det inte går. Jag vill inte erkänna det och kämpar på i det tysta.
Vill inte bli sjukskriven, vill inte...

Några ggr under utdelningen har jag nu fått sammandragningar som ibland gör ont. Då sätter jag mig ner, eller går långsammare men det känns inte kul. Jag ska prata med chefen i veckan och se vad vi kan göra. Jag vill verkligen köra som vanligt året ut i alla fall. Sedan kan vi hitta andra lösningar sista månaden, innetjänst, mindre eller andra områden m.m.

Lite deppig idag. Jag kan tänka mig att det är samma känslor när man blir gammal. Att man inte orkar på samma sätt längre, har ont m.m. Inte kul!
Mitt går förhoppningsvis över och till våren/sommaren ska kilona väck!!

Ha en fortsatt härlig vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0