Bryter pausen

men bara för idag sedan får vi se =)

Helgrapport

Fredag: somnar i soffan

Lördag: Går på bio med barnen plus en av barnens kompisar. Vi ser Bilar 2. Efteråt äter vi på McDonalds och slutligen åker vi till SKHLM och in på BR. Alicia köper något för sitt presentkort.

Hem om och sedan iväg igen till min vän A. Vi hade en mysig kväll innan vi begav oss hemåt igen. Väl hemma blev det chips och dippa och slutligen somnade jag i soffan.

Söndag: Kollade igenom vinterkläderna m.m. och F klagar på hur mycket kläder jag köper åt barnen. Vadå, barnen måste väl ha tillräckligt med kläder och gärna passa dem och vara hela?
Storstädning av hela lägenheten, puh det var ett tag sedan och shit vad det var skitigt härhemma. Nu är det rent och upplockat, me like!

Barnen ska strax hoppa i badet, Idolpremiär klockan 20.00 och troligen somnar jag i soffan! =)

I veckan händer väl inget sådär intressant för er, jobb och skola.

Ha det så bra tills vi ses

p.s. jag tror vi fått ännu en tonåring på halsen, men hon är ju bara 8 år...d.s.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, det är ett intensivt liv vi lever! =) kram

2011-09-05 @ 10:37:42
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0