Lördag

Idag ringde min klocka redan 06.55 och det var dags för tvätt. Fanns ingen annan tid så jag fick tvätta 07.00-11.00. Samuel brukar vakna tidigt men just idag sov han såklart extra gott när klockan ringde...

                                          

Efteråt stack jag, Henry och Samuel och veckohandlade. Samuel vaknade nästan direkt inne i affären så det blev till att bära, försöka med nappen m.m. för att kunna handla. Samuel är bara glad när han äter och sover, han är rätt kinkig av sig annars. En riktig "pjeus", vet inte stavningen?!

Har gått igenom vad Samuel har i storlek 62 och det var en hel del. Ska köpa lite nytt i alla fall, bara för att det är så roligt att shoppa bebiskläder!!

Snart dags att stoppa undan bebiskläderna i 50/56. Ingen mer bebis härhemma ska bära dem. =(

                                        

Nu har jag skrivit lite matscheman och träningsscheman för på måndag börjar jag. Det finns inga ursäkter längre. Jag kan inte gå runt i mammakläder längre. Tyvärr måste jag göra det i alla fall 10kg till... Nu ska kilona väck men eftersom jag ammar så kan jag inte köra så hårt som jag vill. Men jag ska träna och försöka äta regelbundet och det viktigaste sluta äta choklad, kakor, chips m.m.
Men jag ska ta det lugnt, ingen stress. 9 månader upp, 9 månader ner. Jag har bara 6 kg till inskrivningsvikten men 19kg till målvikten...
Nu kör vi!!

Nu ska jag kolla bloggar, sedan gå och umgås med familjen!


Kommentarer
Postat av: anna u

härligt att ni alla är friska nu!

Denise har inte sagt ngt mer om halsen så hon är ok!



Ja det där med vikten den måste bort på oss men du får som sagt ta det lugnt!!



vi kan ju ta promenader ihopa på helger i alla fall annars är det lite svårt kanske om jag jobbar eftermiddag så kan vi ta morgon promenad...



kram

ses på tis

2012-04-29 @ 14:41:33
Postat av: Kerstin

anna u : Ja, vi får kämpa på med vikten!



Jag tar gärna promenader!



Kram, ses imorgon

2012-04-30 @ 22:18:19
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0