Fredag-lördag

Jag är krasslig fortfarande. Men lite bättre i halsen. Bebisen har varit som galen det senaste dygnet. Det gör ont när han rör sig, han trycker sig neråt och inatt hade jag riktiga sammandragningar/förvärkar i någon timme. Men det är ju för tidigt, han får gärna stanna inne minst 3 veckor till så han är färdigutvecklad när han kommer ut.

Igår såg jag och barnen en annan 80-talsklassiker



"Den oändliga historien"

Ikväll är det ju Melodifestival, del 3, spännande =)

Idag har jag och barnen varit på Tom Tits tillsammans med A och hennes barn. Barnen hade kul men efter ett par timmar ömmade mina fötter och jag mår ju inte helt bra. Så vi åkte hem. Nu är vi hemma och tar det lugnt.

www.tomtits.se

Ja, resten av helgen blir säkert väldigt lugn, känner att min kropp behöver ta det lugnt.

Ha en fortsatt härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna u

Tack för igår. Kände för dig hela tiden, ga runt och hog gravid inget kul. Men huvudsaken barnen hade roligt.

2012-02-19 @ 09:30:56
Postat av: Kerstin

Anna u: Tack själv vännen!!



Vi ses i veckan, kram

2012-02-20 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0