Söndagen den 15/1

Jippie halva januari, världens längsta och tråkigaste månad är snart förbi. :)
Då är det bara sista halvan kvar.

Helgen har varit bra och vi har fått gjort mycket. Igår städade jag, tvättade och tog ner alla julsaker. F tog hand om barnen, tog med Henry ut och lagade mat =)

Jag hade så svullna och ömma fötter på kvällen, även ryggen var öm. Och sedan har jag ont i halsmusklerna och jag tror det har att göra med vurpan i fredags. Tummen är bättre men inte bra.

Igår kollade jag på en film




"The change up" villet är en komedi. Den var ganska rolig på sina ställen men absolut inget för barn haha. Vi skulle titta allihopa, men insåg ganska snart att barnen fick göra något annat.
En massa snusk, svordomar m.m.
Den handlar om två vänner som genom magi byter kroppar. Den ena är en småbarnsförälder med fru och framgångsrikt jobb, den andre är singel och arbetslös. Helt ok ändå

Idag har vi fortsatt städningen, det tar sin lilla tid att städa om man nu är så noggrann som jag =)
Sedan har F möblerat om i sovrummet och vardagsrummet. Vi har gjort plats för spjälsängen <3

Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen, blogg, ladda batterierna inför nästa vecka. 2,5 veckas jobb kvar, det är inte alls lång tid kvar, sjukt ju. Längtar tills bebisshoppingen kan börja på riktigt

Ha en fortsatt härlig söndag och en bra arbetsvecka

Kommentarer
Postat av: annau

härligt och vad fort tiden går.....



snart januari slut...



helgerna går alldelese för snabbt



kram

2012-01-16 @ 07:34:43
Postat av: Kerstin

annau: Jaaa helgerna går alldeles för snabbt...



Kram

2012-01-17 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0