Torsdagen den 5/1

och nu är vi långlediga, i tre dagar i alla fall =)



Vår kära tvättmaskin har lagt av och F ringde servicen idag och vi skulle prova att ominstallera den vilket vi försöker göra just nu. Annars kommer de komma ut och kolla på den.
Jag har bokat tvättid 07.00 imorgon, blää men det var den enda tiden på resten av veckan. Tvättkorgen är redan full p g a nattvätande barn =(
Hoppas den kommer igång snart igen!

                                                   

Imorgon ska vi till Länsförsäkringar Bank på möte. F ska byta bank från Nordea till Länsförsäkringar. Jag har ju även dem och är väldigt nöjd. Jag såg att de har de nöjdaste bankkunderna för femte året idag och sedan hade Finansvärlden utsett de till årets bank 2011.
Vi ska även passa på att prata om försäkringar för mig och F då. Det är dags att skaffa det igen, man vet ju aldrig när en olycka eller sjukdom är framme...


                                                    

Efter bankmötet ska vi åka och snusa på nyfödd babygosse. P och hans fru fick en liten gosse den 27/12. Mysigt att snusa på =)

På lördag ska jag och Alicia ha vår mamma-dotterdag. Vi ska gå på bio och se Alvin och gänget 3, äta ute och shoppa lite nya kläder åt henne. Hoppas vi får roligt och att det inte är några sura miner på hela dagen...

Ni får ha en härlig miniledighet! Här har det snöat idag så nu är det vinter här igen. *suck*


Kommentarer
Postat av: mamma

Har banken verkligen öppet på en helgdag?

2012-01-05 @ 22:36:42
Postat av: Ingela

Låter jättemysigt med en mor-dotterdag. Ha det så trevligt! Kram

2012-01-06 @ 15:33:11
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Mamma: Jomenvisst hade de öppet!

De ringde F och bokade mötet och jag sa samma sak. Har de verkligen öppet på en helgdag?!

De har öppet måndag-söndag och i princip hela dagarna, mycket generösa öppettider.



Ingela: Det var mysigt och en mycket bra idé att ta ut barnen var för sig. Kram

2012-01-07 @ 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0