Semester =)

 
Ja, nu är min semester igång wihooo. Lata dagar, en massa mys med barnen eller nej om det vore så väl. Tyvärr ser min vardag likadan ut denna semestermånad som den gjort det senaste året...
 
Idag är det 1 helt år sedan jag gick på havandeskapspenning. 1 helt år sedan jag jobbade. Say what?? Hallå tiden, stanna liksom. Om dryga 6 månader är jag tillbaka på jobb...
 
 
Men det känns ok, komma hemifrån ett tag varje dag och kunna äta lunch i lugn och ro. Prata med andra vuxna och tjäna pengar.
 
Igår, fredag handlade jag, städade, hoppade över träningen och åt en massa skit. Idag är det lördag och jag har precis städat klart. Imorgon återstår bara dammsugning och svabbning av golven. Snart ska Alicia på barnkalas, kul för henne! =)
Ikväll tvättar jag. Och äntligen börjar Melodifestivalen! Det är lite nostalgi från förra året. Jag var höggravid under hela Melodifestivalen. Samuel föddes dagen efter stora finalen. <3
 
Jag såg två filmer igår
 
 
House at the end of the street. En typisk thriller som är spännande och ganska ok. Man blir inte jätterädd men ändå sevärd.
 
 
 
The impossible. Detta är en verklighetsbaserad film som handlar om en familj som var med om tsunamin i Thailand 2004. Den är stundtals gripande men inte så mycket mer. Känns som de kunde gjort den djupare på något sätt. Ash jag vet inte, se den och avgör själva.
 
Nu ska jag surfa vidare!! Ha en underbart härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0