Ny vecka

Igår slappades det härhemma. Tv och inte så mycket mer. Jag tränade inte ens...
 
Vi åkte aldrig till bowlingen för vi orkade inte, Henry var och lekte hos en kompis. Jag tycker det är en sådan dum tid, 17-18. Ska kolla upp lite andra bowlingklubbar om de har bättre träningstider.
Eller så får vi köra på den dumma tiden...
 
 
Idag ska jag med Henry till hans öronläkare. Kolla rören en sista gång, sitter de kvar så måste de opereras ut. Och det blir nu i vår så hålen i trumhinnan kan växa ihop innan sommaren och badsäsongen. När rören tas ut kommer det vara lite större hål i trumhinnan så öronen måste skyddas mycket vid bad/dusch.
 
 
Inatt var det jobbigt med Samuel. Han gnällde och kunde inte sova i dryga 2 timmar. Jag höll honom första timmen och sedan tog F över. Vi provade att ge välling och slurp slurp han drack 120ml. Första gången han tar flaskan och det verkade som han gillade det. Sedan somnade han och sov till 09.00. Så han var kanske hungrig?
Så nu ska vi fortsätta introducera välling så kanske han kan få det som kvällsmål.
 
Hans två första tänder är på väg upp också. Det var på tiden 10 månader gammal :D
 
Ja, annars händer det inte så mycket här. Det är kallt och mycket snö/is fortfarande. Det är bara att härda ut.
 
Ni får ha en skön vecka allihopa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Välling is da shit! =)

Svar: Ja, men det går trögt :/
Chetti

2013-01-22 @ 10:48:40
URL: http://www.ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0