Tvprogram

Igår, söndag började så äntligen "Spårlöst försvunnen". Det går på Sjuan klockan 21.00. Sedan brukar jag se "Akuten" som går på SVT1 klockan 22.0. En brittisk dokumentär.
 
Jag bestämde mig för att fr o m nu börja använda cykelhjälm när jag cyklar, både på jobbet och på fritiden. Fy fan vad skadad man kan bli om man ramlar. Nej, nu ska mitt huvud skyddas så gott det går. Jag har ju faktiskt 3 barn att tänka på!
 
Ikväll börjar "Det okända" klockan 21.00 på Sjuan men tyvärr går svenska Top Model samma tid... Hmm what to do? Tur att det även visas på SVT Play.

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja hjälm är ett MÅSTE.... dels för att skydda huvudet och dels för att framstå som ett gott exempel inför barnen...

Svar: Precis!!
Chetti

2013-01-22 @ 07:38:30
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0