Midsommarafton idag

Igår, torsdag så träffade vi så äntligen min gamle vän A. Vi har varit isär i snart 1 år och det har varit tungt och tråkigt utan henne vid min sida.  Nu är vi vänner igen och barnen var jätteglada!
Vi var först hemma hos dem och sedan hemma hos oss.
 
Midsommarafton idag och jag har handlat hem en massa god mat och annat. Min gamle vän A med dotter kommer hit för att fira med oss. Det blir grillspett med kyckling och svamp, potatisklyftor, sås och vitlöksbröd. Sedan glass, jordgubbar och snacks. Vin och öl har vi att dricka.
 
Jag har semester fr o m igår och månaden ut men livet rullar ändå på som vanligt. Nu har jag varit ledig så länge att det blir en rejäl omställning till hösten. Men jag ser framemot det med skräckblandad förtjusning.
 
Imorgon ska vi antagligen träffa en annan kompis, R och grilla på deras gård. Kul med mycket grillning!
 
Jag har sett en grym film
 
 
The Call med Halle Berry. En thriller som var riktigt bra. Precis min slags film.
 
Ja då får jag väl önska er alla en riktigt trevlig Midsommar!! =D

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv vännen!!! Mycket trevligt igår. Sov till 10 idag kryss i taket
Kram

Svar: Skönt att du fick sova ut! kram
Chetti

2013-06-22 @ 12:03:18
URL: http://www.annaadidas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0