Ledigheten är här

Så nu var mina 6 sommarveckor på Citymail över. Jag kommer nu vara ledig från både jobb och skola i drygt 4 veckor. =D
Att slappna av helt är såklart inte möjligt med en trotsig tvååring men vi är lediga från alla måsten i alla fall.
 
Jag ska försöka jobba 2-3 dagar/månad på Citymail under mina studier för att dryga ut hushållskassan. Hoppas verkligen att det går att kombinera skola och studier.
 
 
 
Imorgon ska vi packa för på kvällen ska jag och barnen åka tåg ner till Skåneland. Pappa F följer inte med, han känner inte för att träffa människor plus att han tänkt börja arbeta nästa vecka när hans sjukskrivning går ut. Han har varit hos läkare i veckan, röntgades och blev vidareskickad. Han har nu fått ett stort knäskydd typ som han ska använda vid belastning, när han jobbar och så. Det finns inte så mycket annat att göra sade läkaren.
Han söker andra jobb hela tiden så vi får se om han kan byta till ett jobb som inte belastar knä och fot lika mycket.
 
Samuel är bra nu. Har gått på förskola, äter bra och gnäller inte längre. =D
 
Hoppas ni alla får en fin helg!
 
ps. Har inte skött kosten alls i veckan... Lätt att falla tillbaka i gamla vanor men men nya tag efter ledigheten. Då ska kilona bort! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0