Helgen

Jag tittade på två filmer i helgen
 
Paranormal activity: The marked ones. En läskig film som var helt ok.
 
12 years a slave. En grym och gripande film.
 
I lördags åkte vi till Gröna Lund och det var kul! Jag och Samuel åkte en hel del karuseller =D
 
Foto: Med Felix Obasa Johnson Alicia Johnson Henry och Samuel
 
I söndags städade vi och sedan tränade jag lite, kändes härligt! På eftermiddagen var vi på kalas och det gick bra att pulvra och dricka vatten. =D
 
I lördagsmorse efter två veckors pulvrande visade vågen 77,9kg vilket betyder en total viktnedgång på 5,5kg på två veckor och att jag gick ner 1,8kg i veckan som gick. Grymt resultat som bara sporrar mig till att fortsätta.
 
Jag vet att man går upp efter en pulverdiet, ca 3kg får man räkna med men de kan man ju faktiskt gå ner igen med rätt kost och träning. Jag vet att omställningen från pulver till mat kommer blir tuff för magen men jag tänker byta ut ett mål i taget, långsamt för att vänja kroppen. Och att när jag är nere på målvikten gäller det att fortsätta med regelbunden träning och kontroll över mitt matintag. Jag vill inte kämpa med detta bara för att börja frossa och äta upp mig igen. Jag orkar inte det mer, psykiskt är jag helt slut när det gäller denna jojobantning.
Jag tänker köra detta så länge jag mår bra och tills jag är nere på min målvikt. utan att äta något onyttigt. Dock kommer jag och F gå ut och äta när jag passerat -10kg och i Skåne kommer jag äta middag. Detta är en lång process och förhoppningsvis når jag min målvikt någongång i höst. Jag har egentligen inte bråttom, ett kilo i taget. Det som känns bra med pulvret är att jag vet att kroppen får i den näring den behöver för att inte bryta ner muskler utan fett och att mitt sötsug är borta med vinden =D
 
Ha en fortsatt fin vecka, sista skolveckan wihoo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0