Fredagkväll

Har pluggat hela veckan inför psykiatritentan imorgon, helt slut i skallen. Ska bli skönt imorgonkväll!
 
 
 
 
Dessutom har Henry varit sjuk sedan i tisdagskväll med feber o hosta. Han som aldrig är sjuk "peppar peppar" men han var ju redan på benen efter en dag igen. Men F vabbade för honom torsdag-fredag så jag kunde plugga ifred (nåja, både F och Henry var hemma men de försökte låta mig vara ifred i köket).
Och nu ikväll insjunknade Lilleman med feber o han är helt utslagen. När min lilla Duracellkanin är slut då är han verkligen dålig! Hoppas han tillfrisknar innan måndag annars får F vabba igen.
 
 
 
Imorgon klockan 14-17 har jag alltså tentan, tiden är ju bara för underbar...
 
I helgen blir det träning, handling, tenta, simträning med Henry, tvätt, besiktning av bilen och skriva ut en massa papper inför måndag. På måndag börjar nämligen en ny termin, termin 4!
Imorgon efter tentan har jag slutfört termin 3 och jag har då gått halva utbildningen, helt otroligt!
 
 
 
Jag blev godkänd på senaste praktiken men jag var lite besviken då jag tyckte jag förtjänade VG. Min handledare pratade gott om mig, mina kolleger trodde jag var längre fram i utbildningen och det kändes jättebra alltihopa! Men den som ger betyget är en lärare från skolan som bedömer efter vad hon tycker o känner och den läraren är ny på skolan och extrahård typ... Men jag vet att jag är VG hahahah =D
 
Ska träna ikväll när Samuel somnat. Tränar varannan dag, Biggest Looser fram tv:n och jag tycker min kroppsform redan börjar ändras men vikten går inte neråt som den brukar göra. Fel på vågen eller vad kan det bero på? Jag dricker massor av vatten, äter bra och bara lite onyttigt på lördagar. Hmm jag kör på, en dag kanske det bara rasar av?
 
Ha en trevlig helg nu!!
 
 

Kommentarer
Postat av: paula

du dricker en massa vatten... det e ju bra men du får ju tänka på att 5 dl vatten väger ett halvt kilo....

Svar: Men vatten har inga kalorier o de säger att man ska dricka helst 3 liter om dagen både för kroppens skull o för att gå ner i vikt
Chetti

2015-01-16 @ 21:00:33
Postat av: paula

jamen om du dricker en halv liter vatten innan du väger dig så väger du ett halvt kilo mer.

Svar: Jaja men vem väger sig på det sättet? De flesta väger väl sig direkt på morgonen, nakna efter toaletbesök? 😊
Jag antar att det är mina muskler som väger haha
Chetti

2015-01-16 @ 23:29:11
Postat av: paula

okej hahahaha

2015-01-18 @ 01:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0