Malmö








Yep anlände till Malmö söndagkväll. Igår, måndag efter en timmes powerwalk åkte vi hem till min syster Paula för att äntligen få snusa på minstingen i klanen Poulsen. 

Härligt att få hålla bebis igen och nej ingen egen bebislängtan själv 😄

Väl hemma på Kroksbäck igen så dök en andra syster Ingela med hennes killar upp. 

Idag, tisdag ska vi planera inför vårt trippelkalas på torsdag. Min mamma fyller 77år, jag 36år och Alicia fyller 12år i augusti. Så vi måste planera mängden mat och sedan gå och handla. 

Men var är somarvärmen? 😡

Klarade mig igenom måndagen med mina nyttiga rutiner men lätt var det inte när det dukas upp kakor två gånger under samma dag... Men en dag i taget bara, snart är det lördag igen 😄

Kommentarer
Postat av: paula

oh vilka fina bilder!!! :-)

Svar: Mmm gullig bebis 😍
Chetti

2015-07-21 @ 11:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0