Le weekend

Färgade håret och det såg ut som värsta skräckfilmen i badkaret hahaha
 
Helgen började tragiskt, läs nedan, då tre personer avled i en lägenhetsbrand i huset framför oss. Vi måste verkligen respektera elden för tänk att den kan ta liv så enkelt.
 
I lördags var det dags för min och Felix´ dejt och Anna och Denise kom och passade barnen. De sov även över och det var mysigt med sällskap.
 
Jag åt fyra "små" rätter för jag ville inte ha buffé för man äter för mycket. Men shit jag pressade i mig allt detta och sedan mådde jag så dåligt, var helt övermätt och illamående... Nästa gång får det bli en rätt av något slag för detta var sjukt. Men gott var det! =)

 
 

Efter maten hade sjunkit ner var det dags för bio Run All Night och den var helt ok, somnade dock några ggr hahaha. Felix tyckte filmen var bra.
 
 

Jag har sett två skräckisar i helgen
 
https://youtu.be/JdfhJjugIjk  Livid, en fransk film och den var helt ok hehehehehe
 
https://youtu.be/8b_HVtHmK30 Dead Silence från 2007 och den var helt ok den med
 
Två veckor kvar i skolan, nu kör vi!! Denna veckan ska en hemtenta skrivas, lite träffar med min grupp och förläsningar, en dag i taget för jag är faktiskt väldigt skoltrött just nu....

Kommentarer
Postat av: anna

tack själv vännen! var hur trevligt som helst och detta kan vi göra fler gånger. ni är värda och behöver ensam tid
:-)

Svar: Ja, det var roligt att vara ensamma för en gångs skull 😊
Chetti

2015-05-25 @ 21:14:17
Postat av: Ingells

Du somnade på er dejt, hahaha, det märks att ni varit ihop länge, hehe 😉

Svar: Haha, han tyckte det var gulligt att jag somnade 😄
Chetti

2015-05-29 @ 17:37:22
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0