Denna ständiga klump i magen

Femte dagen på min sjukdom och jag börjar långsamt vakna till liv. Det är jobbigt att vara sjuk speciellt när man i vanliga fall brukar köra i 180 varje dag. Dessutom är det svårt att vara sjuk som student, ingen tid att vara sjuk liksom... Jag har en sådan jobbig hosta nu...
 
 
 
Den preliminära uppsatsen är inne men jag är inte helt nöjd. Jag är väldigt självkritisk och vissa delar gillar jag inte. På måndag har vi sista handledningen och det är både spännande och skrämmande att få höra vad de har att säga. Sedan har vi knappt två veckor att revidera dels det handledaren klankar ner på och dels det jag själv inte är nöjd med. Den jag skriver med tycker vår uppsats är bra som den är. Men jag är aldrig nöjd...
 
Det svider att jag inte klarade läkemedelsberäkningen speciellt p g a ett sådant litet slarvfel på ett av de enkla talen dessutom. Klarade de svåra talen utan större problem... Jag har ju aldrig fått ett U i en salstenta förut så jag är inte van hahaha, gillar inte känslan! Men nu ska vi fokusera på c-uppsatsen, sedan ladda om inför omtentan 7/11.
 
Jag längtar till examen! Tänk att få jobba igen, med något "roligt" och meningsfullt. Tänk att få lön igen wihooo. Det har varit en pärs, inte lätt att plugga speciellt inte när man har tre barn och en make som kräver sitt. Jag måste vara fokuserad och hålla motivationen uppe! Ibland får man tankarna att "skit i allt" men min lillebror sade till mig "Ge inte upp" och det ska jag inte! Jag ska kämpa vidare, lyckas jag inte ta examen i juni 2016 så blir jag väldigt ledsen men jag kämpar vidare! Förr eller senare ska jag ta min examen och få min legitimation!!
 
I helgen skulle jag och Alicia ut själva men jag känner att jag måste vila ordentligt veckan ut så jag har krafter att kämpa vidare.
 

Det var väldigt dimmigt på min powerwalk förra helgen
 
 Nya träningsbyxor som invigdes i söndags men tyvärr blev jag såklart sjuk på måndagen så ingen träning i veckan. Men så fort krafterna är tillbaka då är jag på banan igen!
 
Spjälsängen är borta och meningen är att Samuel nu ska sova i våningssängen men det har han bara gjort typ 45 minuter senaste veckan... Vi måste ta tag i det men både jag och F tycker det är så mysigt att sova bredvid vår bebis <3 Denna möbel köpte vi på Ikea i lördags och den är toppen! Alla leksaker är nu ordnade i lådor.
 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja skolan blir man alltid klar med, det är ju det som är så bra, man får några chanser till liksom... det är lugnt... sån hylla med lådor har vi till O oxå, fler att dra ut och tömma ut hahah... kaos..

trevlig helg

Svar: Tur att man får flera chanser 😊 vi har fem ggr på oss, sedan får man ta uppehåll.
Mmm det blev kaos direkt hahaha
Chetti

2015-10-24 @ 09:24:08
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0