Fredagkväll

Helgen började med att jag blev vansinnig på Henry... Nycklar och brickan till porten som vi fixade förra veckan är borta. Och det är inte första gången, tror det är tredje uppsättningen... Nu får han inga fler förrän han är 18 typ, han får vänta hos en kompis om vi inte är hemma. Tre Iphones har också tappats bort de senaste åren så han får inte ha någon mobil heller. Man blir så arg, trött och förbannad, visst det är en världslig sak men fruktansvärt irriterande och humörförstörande om man säger så...
 
En positiv sak är att Henry börjat på fotboll och parkour så det är bra att han får ut lite av sin energi och inte sitter vid datorn hela sin fritid.
 
Idag, fredag var jag ledig och det var skönt! Jag handlade, fixade några ärenden och slappade =D.
 
Jag jobbar lördagkväll och söndagkväll och det känns helt ok ändå.
 
Önskar er alla en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0