Måndagsfeeling


Underbart med måndag, eller?! Jag gillar måndagar och det har jag alltid gjort. Jo men jag är ju lite störd hahaha 
Ny vecka, nya tag och hopp om en bra vecka! Nu är det ju dessutom Julafton på söndag 😍🌟

I helgen hade vi ett lyckat 12-årskalas, 11 kompisar kom och det var lagom. Han fick mest pengar så han är rikare än oss nu hahaha 

(null)
(null)
(null)
(null)
På söndagen vilade vi, kollade på en mysig julfilm, städade och sådant. F åkte till Ikea och köpte ett skrivbord och stol till Samuels rum. Alicia gjorde klart Marabouhuset. 
(null)
(null)
Sista skolveckan innan mitt lilla jullov. För att kunna vara ledig blir det till att plugga för mig varje kväll denna veckan. Om en vecka är vi hos lilla mamma i Malmö, längtar!!!

Ha en fin vecka! 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Så coolt marabouhus! En jul"grans"plundring man ser fram emot, hahaha =P ses på måndag!!! <3

Svar: Haha, gammalt och dammigt choklad bläää. Vi får helt enkelt äta upp det innan julen, problem solved 😂. Jaa vi ses om ett par dagar wihooo ❤️
Chetti

2017-12-20 @ 08:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0