Kämpar på

Helgen var helt ok men vi gjorde inget speciellt förutom att mysa och äta gott. Jag körde till min praktikplats för att se hur lång tid resan tar samt var jag kan parkera. Det tar 10-15 minuter vilket känns toppen! Hoppas bara det är lätt att få parkeringsplats...
(null)

(null)
Jag har börjat se säsong 7 av AHS, Cult. Har bara hunnit se ett avsnitt så lite tidigt att säga om den är bra eller inte. 

Jag har tagit fram jobbgrejer och förberett mig inför den kommande praktiken. 

(null)
Nu är det ca två månader eller 60 dagar till examen!! Idag kikade vi in i den fantastiskt vackra kyrkan som vi ska vara i under examensceremonin. 

Idag var vi på introduktion på praktikplatserna, visades runt och testade våra kort och så. Känns spännande och läskigt på en och samma gång. 
Sedan hade vi föreläsning i skolan om sugklocka och lite annat om förlossning och komplikationer. 

Mitt första praktikpass är på onsdagnatt 🤩😍🙌🏻 ska bli kul att få vara med på förlossningar igen!

Ha en fin vecka, här börjar det bli riktigt kallt brrr 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0