Ledigheten är snart över

Det har varit 10 härliga lediga dagar som nu lider mot sitt slut.

I lördags åkte vi med min syster Ingells och min bror Stamp-E med familj till Skånes djurpark. Underbart väder men det var inte mycket djur vi såg men vi hade trevligt i alla fall 🌞🤗.

(null)
(null)
(null)
(null)
Samuel och kusinen O är bästa vänner ena stunden medan de i nästa stund kivas och bråkas. 

På kvällen åt vi ute på en restaurang i Svedala, mycket gott!
Sedan hängde vi hemma hos Stamp-E  resten av kvällen.

I söndags åkte vi hem till mamma för att umgås med henne sista timmarna innan vi tog tåget hem till 08-land. 

(null)
(null)
Tåget var försenat pga nedriven elkabel så vi var hemma strax efter 21:00. Jag var så trött... sov typ 10 timmar inatt.

Idag har vi tvättat, fixat och donat. Jag har t o m tränat vilket var tufft då min kondis är helt borta...

(null)
Samuel har tyvärr blivit sjuk med hög feber och ont i halsen... Orkar inte göra något, ligger bara och vilar/sover. Så han blir hemma imorgon. 

De stora barnen går tillbaka till skolan imorgon i alla fall och jag börjar jobba igen. Jobbar tisd-fred. 

Ha en fin vecka!! 🌞🌞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0