Tja bloggen

och alla mina trogna läsare ❤️

Det är inte många kommentarer till mina inlägg men det är kul att ni följer mig och mitt liv. 

Jag har jobbat en hel del i veckan, tisdag-fredag i alla fall och det har varit roliga pass. Jag har haft barnmorskestudent två av passen och det tycker jag är sååå roligt! Inte längesedan jag själv var student. Så jag minns precis hur hektisk sluttampen på barnmorskeprogrammet var... 

Just nu pågår Idolfinalen och jag röstar för Freddie som vinnare. Har tyckt han varit bäst genom hela hösten. 

I helgen är jag ledig wihooo, vi ska baka lussebullar och pepparkakor inför Henrys 14-årskalas. Sedan måste vi storstäda, det är säkert 4 veckor sedan vi städade ordentligt...

Henry har börjat skärpa sig en del i skolan nu, jobbar mer och hinner med det mesta i tid. Han har dock inte haft tid att redovisa kompletteringarna i matten så det är absolut på håret om han nu gör det nästa vecka. Där är det F-varning fortfarande alltså... 
I spanskan går det jättebra nu! Han ligger på C-B nivå enligt läraren och på A-nivå i engelska. Nu pratar han om att han vill gå natur på gymnasiet, då gäller det verkligen att steppa upp.

Önskar er alla en härlig helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0