Tillbaka i Malmö

Vi hade en mysig helg hos min syster Ingells och hennes sambo i Svedala.

I lördags var vi på kalas hos min bror J för hans barn hade fyllt 17år. Inte klokt vad en del av mina syskonbarn blivit "gamla". Det var kul att gå på ett familjekalas, det blir alltför sällan nu. 

(null)

 På kvällen hängde vi hos min bror Stamp-E och vi alla badade (förutom Samuel som vägrade). Sedan hade vi lördagamys och kollade på film. 

(null)
I söndags slappade vi hos min syrra och en vår storasyster M och hennes make kom förbi och hälsade på. På kvällen fick vi skjuts av min syrra in till Malmö och lilla mamma igen. 

(null)
Idag gick jag och lilleman en lång promenad till Pildammarna och tillbaka. (Henry var i Ystad och badade med sin kusin.) Vi skulle köpa kinamat på vägen hem var tanken men det var stängt...

Så det fick bli spagetti och köttfärssås till middag. Gott ändå 😊

(null)
Drygt två dagar tills vi åker hem och får träffa pappa F igen. Vi skypar flera ggr/dag ❤️

Nu ska vi njuta av våra sista Skånedagar!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att ha er här <3

Svar: ❤️❤️❤️
Chetti

2019-07-03 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0