Tråkig helg

Ja, vi har inte gjort mycket alls i helgen... Lite utelek och serietittande. Känner mig rastlös.

Nu har vi tyvärr fått konstatera att vi inte har råd att köpa hus just nu... Vårt mål är att jobba hårdare för att dels spara mer till insatsen och dels få en högre månadsinkomst. Tråkigt och lite deppigt men inget att göra något åt.
Förhoppningsvis blir det bättre nästa år. 

(null)
(null)
(null)
Vi har haft en väldigt regnig dag idag så passade på att baka inför mitt 40-års firande 😊. 

Så då var jag inne på min sista semestervecka och vet ni vad? Det känns helt ok! Ska njuta av dessa sista dagar med långa sovmorgnar, gottegott, serier/filmer och bara vara i nuet. 

Önskar er alla en härlig vecka vare sig ni jobbar eller är lediga 🌞🌞🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0