Semester pågår

I lördags åkte vi till en marknad i Malmö. Åkte karuseller, kollade på en massa skit som folk sålde och åt munkar och annat gott. 

(null)
(null)
(null)

Sedan var vi hemma hos min bror Stamp-E och grillade, hoppade studsmatta och badade. 
(null)
(null)
(null)

I söndags tog vi det lugnt hemma hos min syster Ingells. Åt gott, spelade, solade och njöt av värmen. På kvällen åkte vi till min mamma i Malmö.

(null)
(null)
Idag åkte vi till Folkets park där det var massor av aktiviteter.
Vi åt glass och mat, spelade pingis, lekta på lekplats och var inne på terrariet
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kvällen spenderades hos min mamma där vi åt mat och en massa gott. Nu ska vi sova så får vi se vad mer denna vecka har att erbjuda oss.

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0