Fredag 🎉

Har haft en hĂ€rlig vecka. Jobbade mĂ„ndag-onsdag, fick en förlossning till, nummer 2 som sjĂ€lvstĂ€ndig barnmorska. I onsdags flyttades jag till BB dĂ„ jag behövdes dĂ€r. Men det kĂ€nns inte bra att flyttas just nu nĂ€r jag Ă€r sĂ„ ny pĂ„ förlossningen. Vill vara dĂ€r och bli bekvĂ€m med det och vara med om olika scenarior. Ena dagen kĂ€nns bra, andra dagar kĂ€nner jag mig urkass... en berg och dalbana av kĂ€nslor. 

Torsdag och fredag har jag varit ledig. Jag har bl.a. vilat och rensat i vĂ„rt vardagsrum/sovrum. Skönt med tvĂ„ lediga dagar! Jobbar lördkvĂ€ll och söndagdag och hoppas det blir bra pass. Hatar att arbeta lördkvĂ€ll men men nĂ„gon mĂ„ste göra det.

Önskar er en hĂ€rlig helg! 🌞🌞🌞



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0