Fredagkväll

Vad har hänt här då?

Hmm jobbade måndag-onsdag. Fina möten och bra förlossningar.

I torsdags var jag ledig så då passade jag på att julpynta härhemma. Jag har även sökt skolor till Samuel, då vi byter kommun. 

Ikväll jobbade jag och fick en dramatisk förlossning men som i slutändan gick bra, men min puls och mitt adrenalinpåslag var högt. Nu har jag riktigt ont i ländryggen, säkert pga mina konstiga ställningar under förlossningen.
Jag jobbar även lördag och söndag vilket känns helt ok trots första advent firande vilket vi får fira på förmiddagen. 

Just det Felix och Henry har börjat i en pingisklubb i Tullinge, de tränar 2 ggr/vecka. Kul att de hittat ett gemensamt intresse! Och bra för Henry med en aktivitet också.

Önskar er en härlig och avkopplande helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0