Ledig?!

En intensiv vecka, men idag var jag ledig, ledig från jobb i alla fall... Hållit igång hela dagen och det är först nu jag sitter ner. Veckohandlat, skrubbat hela badrummet och lite annat smått och gott. Helt slut men ska bara ska bara... 

(null)



(null)

Igår var jag på utvecklingssamtal med Alicia och allt flyter på som det ska. Hon tar sin skola på allvar vilket är toppen. 
Henry har också förändrats och planerar samt gör sina skoluppgifter i tid. Inga F-varningar denna terminen får jag hoppas...

(null)

Idag var Samuels sista dag i Borgskolan. Vemodigt då barnen gått där i 11år. Samuel kommer sakna sina kompisar. Hoppas verkligen att nya skolan är bra och att det är en bra klass han kommer till. De har dock inte hört av sig alls varken per telefon, mail eller brev. Jag har mailat, inget svar. Jag ringde idag och de skulle ringa tillbaka men ingen ringde tillbaka... känns inte bra. Han har plats där, börjar 2/3 efter sportlovet. Vi vet alltså inte vilken klass han kommer börja, vilka lärare han kommer ha eller någonting alls om fritids... skumt...

I helgen jobbar jag lördagdag och söndagkväll. Kul 😀
Om 8 dagar flyttar vi till huset, yeah! Fd husägaren städade huset på nytt igår, vi har inte varit där än men antar att det är rent nu. F ska åka några vändor i helgen för att flytta över vissa saker. 

Önskar eder alla en fröjdefull helg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0