Ledig fredag


Min enda lediga dag i veckan. Så passade på att veckohandla nu när den efterlängtade lönen var inne på kontot. Sedan åkte jag och F till banken och lämnade in de påskrivna lånehandlingarna. Om tre veckor är det tillträdesmöte och vi får nycklarna till VÅRT hus!! Vi tycker ffa att det känns overkligt! 😂😊🤩

Hemvillaförsäkring är nu fixad hos If, fick rabatt då de samarbetar med Nordea men det är ändå en saftig summa/månad. Det kommer bli mycket mer utgifter när vi flyttar men jag antar att det är värt det eftersom många gillar att bo i hus?! 😊
(null)



Vi firade med att äta lunch ute, yummy! Sedan packades och rensades Samuels rum. 😊

(null)


(null)

I veckan jobbade jag månd-torsd. Igår hade jag abstinens efter att få en förlossning (hade gått 2 veckor sedan sist) så jag hade turen att få en omföderska med värkar som födde relativt snabbt. Jättefin förlossning där allt gick bra! 💞👶🏻

Jag gick också på en väldigt intressant och bra föreläsning i veckan som handlade om bemötande vid psykisk skörhet och psykiska sjukdomar. Bra handfasta och konkreta verktyg för oss 
att använda när vi möter dessa patienter i förlossningsvården. 

Kollat klart på serien Messiah nu, rekommenderas. Nu väntar jag på säsong 2. Nu har jag börjat se den svenska serien Heder på Viaplay, får se om jag gillar den. 😊

I helgen jobbar jag lördag dag och söndag kväll. Önskar er en fin helg!

Ps. Jag fattar inte vad det är med vintern? Ingen snö och många plusgrader, är det verkligen januari?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0