Ledig helg är alltid nice

Veckan har lunkat på. Tisdag och onsdag hade jag skola hela dagarna. Handledningkursen är igång och det känns kul! 😊 

(null)

(null)

Min vinst kom hem i brevlådan. Då ska vi bara bestämma en passande dag. 5 entrébiljetter till Tekniska museet.

(null)

(null)

Min belöning för att ha gått ner 10kg hämtades ut. Två nya väskor 🧳. Nöjd! Jag ska köpa något som jag vill ha då och då under min viktresa. 😊

I torsdags fick jag vara på förlossningen, love it! Jag fick vara med som barnmorska 2 på en förlossning 🤩😍👶🏻

Idag var jag på BB, kul det med att ta hand om nyablivna familjer. 

I helgen är jag ledig och planen är väl att sova ut, kanske räfsa lite löv, umgås med vänner och familj ❤️

Ha en fin helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0