Helgrapport

I lördags fixade jag i trädgården, klippte gräset och så. Poolen plockades ner och gräset såg väldigt dött ut under... Hoppas det blir bra igen! 

Jag orkade inte med besök så resten av dag/kväll spenderades framför Netflix, somnade framför en film vid 21-22 och sov till typ 8:30 nästa dag... 

(null)

I söndags drog vi ut för att shoppa skor åt killarna och lite kläder åt Henry. 💸

(null)

(null)

Idag hade jag min första dag som HLR instruktör på mitt jobb. Det gick bra och det var kul! Fick en del bra synpunkter och feedback. 😊

Sedan var det bara hem och svida om, sedan drog vi till Samuels simskola. Vi föräldrar ska vara i vattnet med barnen och på 30 minuter kom simläraren fram till Samuel en gång. Vi har betalat 1250kr för att jag själv ska lära mitt barn simma?! Förstår inte konceptet...

Denna vecka är jag bara ledig på torsdag, är på antenatalen hela veckan. 

Trevlig vecka på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0