Midsommarhelgen

(null)

(null)

(null)

(null)

I fredags vid 11:00 firade vi Midsommar, bara vi i familjen. Vi grillade och åt sedan glass med jordgubbar, gott!!

Sedan spenderade jag resten av helgen i bebisverkstan, totalt dryga 33 timmar! I lördagsmorse får jag ett sms från jobbet att det är kaos så jag ställer upp såklart och jobbar från 9:50-21:30 som koordinator på ett av de mest intensiva passen nånsin, men det går bra och alla jobbar effektivt och i team så det rullar på 👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻

Sedan jobbade jag 07:00-21:30 på söndagen men då satt jag halva dagen som koordinator och halva dagen förlöste jag bebisar. 2 fina förlossningar fick jag avsluta min arbetsvecka med 👶🏻👶🏻

(null)

(null)


Nu har jag 3 veckors semester framför mig 🌞🌞🌞. Vi ska vara hemma, få Skånebesök, fixa härhemma och hitta på dagsutflykter. Mysigt och lugnt ska vi ha det! (Hoppas jag…) Ska försöka hinna träffa gamla vänner och sådant också 🥰🥰

Idag har jag och stora barnen satt ihop vårt nya loungset och nu ska vi bara köpa en ordentlig parasoll och sätta upp lite fina lampor. 

(null)

Så tredje semesterveckan i sommar pågår nu! Vi får se vad vi hittar på denna veckan 🌞🌞🌞

Ha en fin vecka!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Shit, så långa arbetspass! 🙈 Är man fri nåt mitt på dagen då eller bara en galvtimmes lunch?

Svar: På helgen har jag bara måltidsuppehåll (eget val) då får jag paus för att äta men ingen rast 😅

Detta var ju 2 extrapass med bonus och övertid så bra cash men visst var jag slut efteråt 🤣
Chetti

2021-06-30 @ 00:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0