På väg hem till 08-land

Jag har haft en rolig Skåneresa med mycket god mat och roliga fester. Träffat mamma flera gånger vilket alltid är ett av de stora målen med Skåneresor.

På lördagen låg jag mest och vilade upp mig efter fredagens studentfest... 😅

I söndags var jag en sväng förbi min svåger och hans familj, lämnade studentpresenter och fick äta god nigeriansk mat 🌞. Sedan hämtade jag och min syster Ingela vår mamma och tog ut henne på en långtur i Pildammsparken och åt en glass vid Margarerapaviljongen. Mysigt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag åkte jag hem till min mamma och var där en stund innan jag skulle åka hem.

Semestervecka 2 är nu igång och tanken är att fixa i trädgården m.m. Ha en fin vecka 🌞🌞🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0