Skåneland

I onsdags åkte jag själv till Skåne då tyvärr Samuel blev förkyld dagen innan 😩

När jag kom fram åkte jag hem till min mamma och umgicks med henne och hjälpte till med några ärenden. 

På kvällen var det dags för studentfirande 1 och 2, min brors tvillingar Tea och Morgan. Mycket god mat och trevliga människor 😀. 

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

På torsdagen fixade vi inför nästa studentfirande och gick ut och åt. 

(null)

Igår, fredag så var det dags för studentfirande nummer 3 då min systerson Albin skulle ta studenten.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

Det var en väldigt rolig student med god mat och trevliga samt glada människor. Jag drack dock alldeles för mycket så det har varit en jobbig natt och dag 😩😅. Helt mitt eget fel men nu mår jag lite bättre. Hoppas få sova gott inatt. 😀 Idag passade vi min två av min brors pojkar och sedan kom min bror och hans fru över på lite lördagsmys. 

(null)

Idag skulle jag åkt och firat student nummer 4, Felix’ brorsson Gabriel men jag mådde alldeles för dåligt... 

(null)

I tisdags beställde vi en moped till Henry, en Drax Rough. Den ska komma nästa vecka någongång.

(null)

I fredags slutade Henry 9:an och därmed är grundskolan slut och till hösten väntar gymnasiet 😀. Alicia gick ut andra året på gymnasiet och Samuel gick ut andra klass 😀

(null)

(null)


(null)

Ni får alla ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0